Bus?

Hallå ja, ska berätta lite kort om min dag. Den började med att jag vaknade ur min skönhets sömn, gjorde mig iordning, sprang till bussen men missade den ,så fick skjuts till nästa busshålls plats, och satte mig på bussen, träffade på Emil min klasskamrat, han är BOMBENS, skit rolig , iaf, sen skola, satt där,busade, en vanlig skol dag , vad ska hända där snälla!  Träffade på Däffi efter skolan, vi gjorde lite bus som vanligt sen åkte jag hem, lärde min systers son dansa, för jag dansar så jävla fint! men dagen tog inte slut efter dansen, men orkar inte skriva en hel saga just nu så det får bli mer imorgon. 

 P.S min syrra och mamma åkte till kosmos(kosovo) idag utan mig , hur kunde dom? jag grät nästan en River, för er som inte vet vad River är så är det en Flod, tbx till river, jag blev helt ledsen, Dom går runt där och äter Qebaba utan mig , dricker ness vanilj och grejer, gå runt i korz kanske, knas. Saknar dom faktiskt! 

 måste varna er om att jag kommer skriva lite knasiga ord ibland så om ni inte förstår så är det bara att fråga ;)

- Peace and Love and Agnesa hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0