SVENNE BANAN

faaaaaaaaaaaaaaaaaaan skrev ett skit långt inlägg nyss och allt bara försvann, fan alltså, men men här får ni en bit från det jag skrev.

Hallå ja alla mina fans, hoppas allt är ok. förlåt att jag har gjort er besvikna för att jag inte har skrivit så mycket, men har inte haft tid dessa dagar liksom vart upptagen,
studiedag idag och det menas med NO SCHOOL FOR ME, dunderskönt!

FUCKING MALAYAS, ringde till vårdcentralen nyss för jag behöver undersökas och vill ha en tid,
Kvinnan i andra änden-vi har tyvärr ingen tid att ge dig just nu så vi skickar brev hem om 1 eller 2 veckor,
Jag-NI SKICKAR HEM VADDÅ? jag behöver undersökas så fort som möjligt, kan ni inte fixa någon tid idag eller imån?
Kvinnan i andra änden- nej tyvärr det funkar inte så, vi skickar hem så fort vi får en ledig tid.
Jag- okej om det var cityakuten att det är fullt denna veckan och nästa, jag har haft ont länge nu!
Kvinnan i andra änden- om du har haft det och det inte har hänt något så är det inte så farlig.
Jag- haaaa? är du seriös?
(KLICK.)
pallade inte snacka mer vafan, sinnes sjuka jag svär! hur länge ska man vänta för att bli undersökt , tills dom skickar det där f****** brevet hinner jag åka till växjö och bli undersökt, fan jag är inte liksom superman som orkar vänta, hallå vet du vem jag är? agnesa! hur fan kan ni inte ha tid för mig :S


Skriver sen!
                   PUQ e keni ! och det är Puss på er.

  bjuder på denna bilden då huhu , jag och agneta min älskade syster och min kusin som är i bakgrunden , inte meningen att hon ska vara där liksom men men =)  LOVE till dom

Kommentarer
Postat av: Steff

Svenne banan, svenne banan, svenne banan, svenne banan, svenne banan, svenne banaaaaaaaaan!!!! :)

te dua zemer, shum shum!!!! <3 hahaha

2009-09-25 @ 00:02:52
URL: http://misssteff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0