TACKAR SÅ MYCKET!

hallå ja, vill bara tacka min syster blerina www.bleriina.blogg.se otroligt mycket för denna fina design,för att hon har fixat bloggen till mig och för att hon har lärt mig hur Bloggen fungerar, har aldrig fattat något och aldrig velat ha men blerina sa att jag skulle testa och nu gör jag det ,har blivit rätt grymm på det alltså, hajjar rätt mycket nu.lärt mig från den bästa ;). så TAAAAAAACK RINO, Älskar dig din Lilla plutt och saknar dig.





Här ser ni då min underbara och snygga syster!
                                                             
 And she shine just like a star!

                                                   

Peace, love and agnesa hugs


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej gjorde det ont ?

2009-09-18 @ 19:29:56
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P jag vill ta men vågar inte...

2009-09-19 @ 00:00:48
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0